Mijn leven met Jezus

Geloof, hoop en inspiratie

voor jouw dagelijks leven

Herken je dit?

Je lijkt alle ingrediënten in huis te hebben voor een gelukkig leven, maar waarom dan dat lege en onbestemde gevoel van binnen?
Waarom voel je je alleen ondanks al die mensen om je heen?
Wat is dat ‘iets’ waarvan je niet weet wat het is, maar wel dat je het mist?

Ik weet precies wat je bedoelt! Dat had ik ook… voordat ik Jezus leerde kennen.

Ieder mens heeft het nodig om te weten: ‘Wie ben ik?’ en ‘Waarom ben ik hier?’
Ieder mens heeft het nodig om zeker te weten: ik ben bijzonder, waardevol en onvoorwaardelijk geliefd!
We verlangen allemaal naar iemand aan onze zijde die betrouwbaar is, van ons houdt, voor ons zorgt én die ons nooit in de steek zal laten. Stel je eens voor …

Ik wist niet dat dit mogelijk was… totdat ik Jezus ontmoette.

Ik hoop dat ik jou een stukje op weg mag helpen om GELOOF, HOOP en INSPIRATIE te vinden voor jouw leven.

Jezus is namelijk:
het Antwoord is op al jouw vragen, dromen en verlangens,
de Enige die dat eenzame, onrustige en ontevreden gevoel in je hart kan wegnemen,
de Enige die jouw schuld(gevoel) en spijt uit kan wissen,
de Enige die alle pijnlijke leegtes weer kan opvullen,
de Enige die jou een heel nieuw leven kan geven,
en de Enige die doel en bestemming kan geven aan een leven wat nu misschien nog nutteloos lijkt.

Eén ding is zeker:
Mét Jezus gaat jouw leven NOOIT meer hetzelfde zijn.
Hij houdt ONEINDIG veel van je.
Punt!

Wie is Jezus? En waarom Jezus?

“Ik zal bevrijden wie mij liefheeft en beschermen wie met Mijn naam vertrouwd is. Roep je Mij aan, Ik geef antwoord, in de nood zal Ik bij je zijn, je bevrijden en met roem overladen, je overvloed geven van dagen. Ik zal je redding zijn.”
Psalm 91:14-16

Hoi en een warm welkom aan jou!

Mijn naam is Mariëlla. Ik ben getrouwd, forever 42 (serieus!), moeder van 3 hele leuke kinderen, een enthousiast Christen en het gezicht achter deze website. Gaaf dat je een kijkje komt nemen en dat ik een stukje van mijn leven met Jezus met jou mag delen. Het is een eer!

In 2015 heb ik Jezus leren kennen en dat is hét keerpunt in mijn leven geweest. De nauwe verbondenheid met een Liefde, groter dan ik ooit zal kunnen beseffen, is mind blowing. Ik ben gewoon nooit meer alleen!

Jezus is mijn Redder, mijn Held, mijn grote Vriend en de absolute NUMMER 1 in mijn leven. Hij is Liefde, heel persoonlijk en Hij leeft!

Hallelujah!

GOED NIEUWS!

- de kern van het evangelie van Jezus Christus -

Ik heb goed nieuws voor je. Sterker nog: HET BESTE NIEUWS wat jij ooit in je leven zal kunnen ontvangen!
Het is een boodschap van hoop en redding. Het is het Evangelie van Jezus Christus, het Evangelie van Gods koninkrijk; voor straks, maar zeker ook al voor nu. En omdat plaatjes vaak meer zeggen dan 1000 woorden, heb ik een video voor je gemaakt, waarin ik je in een paar minuten aan de hand van 3 cirkels uitleg waarom ook jij Jezus in jouw leven nodig hebt.

De ‘Eye Openers’ waarnaar verwezen wordt in deze YouTube-video, vind je hieronder. Ze zijn op dit moment echter nog wel in ontwikkeling. De stappen naar een nieuw leven met Jezus zijn daarom dus nog niet volledig.
Houd deze website dus goed in de gaten.

- de allerbelangrijkste geloofsfundamenten -

In deze serie blogs ontdek je wat de allerbelangrijkste geloofsfundamenten van het Christelijk geloof zijn. Geloven in God is verre van het alleen verstandelijk erkennen van het bestaan van ‘een god’. Daar begint het misschien mee, maar geloven doe je in je hart. Het gaat heel specifiek om het in je hart sluiten en een relatie voor het leven aangaan met Jezus, de Zoon van de enige levende God. Maar hoe doe je dat?
< Lees verder…. >

Hieronder vind je een overzicht van mijn meest recente blogs. Wil je nu verder terugzoeken? Dan kan. Klik op een van onderstaande blog en gebruik vervolgens het zoekmenu wat verschijnt. Je kan ook hier klikken voor de volledige historie van mijn langere blogs en hier voor alle kortere berichten die eerder geplaatst zijn op de ‘Mijn leven met Jezus’ Facebook en Instagram pagina.

Wil je deze berichten ook graag in jouw Facebook nieuwsoverzicht voorbij zien komen? Mag ik jou regelmatig bemoedigen en aanvuren of bijvoorbeeld doorverwijzen naar krachtig onderwijs? Like en volg ‘Mijn leven met Jezus’ dan op Facebook (of Instagram). En deel de berichten vooral ook op jouw eigen tijdlijn of via mail of WhatsApp. Mensen in contact brengen met Jezus is echt zoveel makkelijker dan we soms denken.